...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۳ خیام

 

 

 

 یک چند به کودکی به استاد شدیم

یک چند ز استادی خود شاد شدیم

پایان سخن شنو که ما را چه رسید

چون آب بر آمدیم و چون باد شدیم

۲ نمیدونم...

 

    میگن که: خودت باش!!!یعنی چی؟؟ 

 

   اگه تاالان خودم نبودم پس کی بودم؟؟؟  

 

   میدونی چیه میخوام بی خیال عشق واحساس باشم میگی میشه؟؟  

 

   یه دوست میگفت:طوری زندگی کن که انگار به کسی نیاز نداری  

 

    نشون نده احساساتت جریحه دارشده ...  

 

    میشه چقدر میشه؟؟تاکی میشه؟؟ 

 

     من میخوام تو این وبلاگ جدیدچی بنویسم تو میدونی؟ 

  

 

 

   

 

 

 

۱-شروع دوباره

 

 

    می خوام باز بنویسم ...بنویسم از چیزایی که باید یادم بمونه  

     

    نباید فراموش کنم ....از چیزایی که باید باشن و چیزایی که 

 

   بهتره نباشن..........ازحال بنویسم نه گذشته نه آینده البته  

 

   باید سعیمو کنم ..........................