...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

............

سلام به دوستای بلاگی با معرفتم منو بخاطر بی معرفتیم ببخشین دیگه چکار کنم  

راستیتش نت در اختیار ندارم که از حالتون باخبر شم شرمنده اخلاق ورزشکاریتون هستم  

الی جون و نگین جون دوستون دارم............معذرت میخوام از اینکه بی خبرتون گذاشتم 

تازه حامد جون هم برام پیام گذاشته خیلی وقت بود که ازش خبز نداشتم 

ازاینکه اینقد به فکر من بودین ازتون ممنونم و براتون سال خوب و شادو پرکار و پرباری رو براتون 

 آرزو میکنم گفتنیه زیاده و وقت کمه .....الان من اومدم کافی نت ووو همین الانه که مامان 

زنگ بزنه و بگه :دختر کجا موندی ظهر شده بیا خونه دیگه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد