...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۱۵۰تهوع

 

 

نمیدونم چرا اکثر روزا و شبا دل من میگیره و غمگین میشه....نمیدونم این چیه که ته دلم آزارم میده .......در اوج خنده دلم میگیره.... 

قبل از اینکه باتو دوست بشم شب وروزم به چت کردن میگذشت تا خلا هاو تنهایی هام پربشه و به هیچی نفکرم .....بدجوری معتادش شده بودم.... 

بعدازدوستی باتو قول دادم دیگه دیگه نچتم ....سرقولمم موندم هنوزم سر قولم هستم الان ۲ساله نچتیدم..... 

حالا بعد از تو بازم خلاها و عقده هام به جای اینکه حل بشه گسترده تر شده .... خیلی اذیتم میکنن منظورم این نیست میخوام باز برم سراغ چتو بزنم زیر قولم نه .... 

ولی نمیدونم این احساسات چرتو مزخرف چیه که منو به بی راهه میکشه؟؟؟..... 

 

تمام جملات عاشقانه را بالا می آورم بر سر روزگار.. 

 

جمله آخر برگرفته http://paaeez.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد