...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۴۵ زیبا هوای تو ابریست!


مگر اشک چشمانم را نمی بینی

خوب

پس بدان باران شدیدی گرفته است

صدای شرشرش را نمیشنوی

لااقل از رعد و برق شرمگین باش!

وقتی دلم میگیرد و هوای دلم ابری میشود

بدان که کسی برای من نمانده که برایم گریه کند

زحمتش را به آسمان داده ام!

می گویی هست

نمی گویی کیست

ساعت ساخت کشوری دیگر

را

سر ساعت هوا گذاشته ای که زنگ بزند

مگر چشم های تو چقدر خسته است

آغوش تو بی من

و

آغوش من بی تو!

زندگی زیباست باور کن

و به حرف های شکیبایی گوش نکن

که میگوید:

اما تو باور نکن! 

 

                                                                  ش.بینام 

 

 

 

برگرفته از http://manihastam.blogsky.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد