...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۸۰ احساسات متناقض

 بعضی وقتا آدم دچار احساسات متناقض میشه مث من .... 

مثلا هم دوس دارم پسر باشم هم نباشم هم دوس دارم گریه کنم 

هم گریه نکنم... 

و خیلی احساسات دیگه....  

 

دست من نیست که این احساساتو دارم باید بفهمم که چی میخوام 

ولی میفهمم نمیشه یا طوری امکان پذیره که درست نیست.... 

 

بهتره اسم بلاگمو بذارم چرت نویس  

هم میفهمم هم نمیفهمم .... چه بد مینویسم من .... 

 

حوصلتون سر میره بهتره برا خوندن این چرندیات وقت نذارین  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد