...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۵۳ یه خرده آرامش

 

 

امروز یه آرامش عجیبی سراسر وجودمو کرده یه احساس خوب.............  

 

شاید چون تونستم با خودمو افکارو گذشته کنار بیام تا حدودی... 

 

 

ولی موندم تو این فکرکه:منظور از دادن اسمسی که منو ببخش بهت بد 

کردم شرمندتم نمیتونم تو روت نگاه کنم خجالت میکشم چیه؟؟ 

 

تو که شکستی و زدی و خردوخمیرو داغون کردی رفتی پی خوش گذرونیت 

 اینا چیه میگی؟؟ 

 

 

ولی من که خیلی وقته بخشیدمت بی خیال شدم برای همیشه بخشیدمت 

 برا همینه که الان آرامش دارم و میتونم لبخند بزنم.........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد