...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۵۵ منو نت

 

بعداز اینکه کلی توی سایت خوابگاه نشستمو منتظرموندم بالاخره  

یه سیستم خالی گیرم اومد.... 

 

-میشه من ثبت نام خوابگاه برا ترم بعدمو انجام بدم؟؟ 

-میشه من واسه استاد یه مطلبی رو اتچ کنم؟؟ 

-میشه برام ایمیل بسازی؟؟ 

ووووو........... 

 

بابا بیخیال شید بخدا منم کار دارم بعداز ۲ساعت اینجا نشستن این سیستم گیرم اومده .... 

جون مادراتون برید بذارید کمی منو نت باهم تنها باشیم... 

ما غمو شادیامون با همه من شاد میشم یا غمگین میشم 

فوری میام سراغ نت.... چند دقیقه ماروتنها بذارین لفطا... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد