...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۵۸ ببخشمت یا نبخشمت؟/

 

امروز تصمیم میگیرم ببخشمت....فردا پشیمون میشم که چرا بخشیدمت؟؟... 

بتی میگه عشق یعنی که گذشت آخه چقدگذشت؟/ 

دیشب میگفت :اگه بذاری میرم میزنمش .... 

تو چی میدونی بتی؟؟ 

چی میدونی؟/که تموم لحظه هایی که من گریه زاری میکردم اون بااون دختره 

خوش میگذرونده؟/ 

باید ببخشمش باید ازش بگذرم؟؟ 

دوس دارم ...........نمیخوام نفرین کنم از نفرین بدم میاد 

خیلی دلم شکسته خیلی........... 

حرف بزنم یا نزنم ؟گریه کنم یا نکنم؟/ 

نمیتونم آروم باشم میخوام داد بزنم همه جارو داغون کنم... 

داری روانیم میکنی............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد