...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۷۱ سپهر...!!!

 

بهم میگه::بابا تو پاکی بیخیال مقوله دوس پسری شو بیخیال همه پسرا شو  

نمیدونی که زندگیت چه جهنمی میشه منم گفتم میدونم نه اینکه ندونم ولی 

 خوب بعضی وقتا مشنگ میشم اسکل میشم میزنه سرم دوس دارم شیطونی کنم 

می گه :برو سراغ یه بازی دیگه به آتیش نزدیک نشو ... 

 

منم گفتم::چشم چشم دوس ندارم آرامشی رو که دارم به راحتی از دس بدم 

حرف گوش میکنم..... 

 

میگه::آفرین .... 

 

منم میخندم از خوشحالی ذوق میزنم ولی اینقد خوشحال میشم 

ازنصیحت کردناش از نگرانیاش.... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد