...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

...دختر بارون....

بگذار هرچه نمی خواهیم،بگویند/ بگذار هرچه نمی خواهند،بگوییم/ باران که ببارد کاری از چترها ساخته نیست

۱۴۷

 

دوران لیسانسمون تموم شد.... 

دیشبم حدود ۱۰د قیقه بارون اومد.... خوشحال شدم آروم زیرش وایسادمو چشامو بستم..... 

حرفای لاک پشت بدجور منو تو فکر عمیق فرو برده همین.... 

من خیلی چیزارو تو این مدت فهمیدم ولی نه اینکه کاملا الان راهم مشخص باشه ولی دیگه مث قبل رفتار نمیکنم حداقل  .............. 

روی نظرات کوتاه و مفیدت فکر میکنم..... 

بعد یه چیز دیگه لاک پشت ...من اصلا به رشته م علاقه ندارم.....دوس ندارم مشاور شم من چیزای دیگه تو سرمه....بعضی چیزارو لازم نیست تو بلاگم بنویسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد